تست جااالب

پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393
ن : fatemeh

تست جااالب

 

کسایی که میخوان ببینن هوششون چند ساله است!
روی عنوان زیر کلیک کنن اگه خوشتون اومد مدیونین نظر ندین!!!

 

تو این تست باید اعداد رو پس از یک بار دیدن از کوچیک به بزرگ مرتب کرد.

 

تست سن هوش1

تست سن هوش2

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت13:59---11 ارديبهشت 1393

من اولی شدم 38

دومی چی بود سر در نیووردم؟
پاسخ:من اولی شدم53 دومی هم باید توجه به رنگ اون نوشته اسم رنگش رو تو گزینه ها پیدا کنیم مثلا اگه نوشته REDتوی گزینه  BLUEپیدا کنی.



ساغر
ساعت13:26---5 ارديبهشت 1393
هان؟؟؟؟؟؟


فاطی من نمیفهمم چی میگی؟؟؟؟؟



پاسخ:خدایااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ:ساغر من دارم با زبون فارسی حرف میزنممممممممممم


ساغر
ساعت20:20---4 ارديبهشت 1393
امتحان رفتی؟ چطور بود؟
پاسخ:نچچچچچچچچچچچچ خواب افتادم اصن به کل یادم رف


ساغر
ساعت20:19---4 ارديبهشت 1393
فاطی تو رو چندسال گفت؟

من 32.
پاسخ:کدوم اولی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








خرید فانی بافت">خرید فانی بافت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرزو های زیبا و آدرس orkide-prettywishes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.